tisdag, mars 16, 2010

Solig Tisdag

Idag känns livet bra! Härligt. Solen skiner, barnen kom iväg i tid, utan alltför mycket bråk. BArnen var glada, mamman var glad :-)

Nu så lite bloggande, sedan kaffe och frukost. Sedan måste jag in till Leksand en sväng med lite böcker som blev kvar hemma då jag inte kunde jobba i torsdags.

Jag har lite skapa att visa i alla fall:-)

Detta kort har jag gjort för Engströms Artstudio bloggen.

Papper: Prima
Stämpel: Hot of The Press
Dekoratoner: Crepe band, Cardstock journaling spots.


Har sett dessa underbara vik varianter på kort på så många bloggar nu och jag var ju tvungen att testa jag med:-)


Stämpeln är infärgad med Marwy Brush pennor, dustat på lite vatten och stämplat på akvarellpapper.


Nu så ska jag ta mitt kaffe och sparka igång dagen.
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: