söndag, januari 30, 2011

Nu kommer det bilder från våran fredag på stranden

Idag efter en godnatts sämn är jag återigen uppe med Tuppen eller ja in te min tupp och egentligen innan tuppen här med för 05.15 var det vaket här :-) Tänk om man kunde vara så morgon pigg hemma med....


Dagen börjas med en underbar Latte på Starbucks. Där personalen har ite svårt att förstå och kunna skriva mitt namn, men hyffsat bra lyckas tjejen i kassan. Däremot killen som gjorde latten och skulle läsa det! HAn tog Lisas först och sedan sa han och dett aär - Not Lisas, så jag heter nu Not Lisa :-)





Vi hyrde bil och tog oss mot Santa Monica.

Kaffe räcker ju inte som frukost så vi hittade ett Mall på vägen där vi stannade och käkade. Och mums vad gott det var :-) Tur maninte bor i dett alandet säger jag bara....

Åter igen hade personalen problem med vad vi hetta, så jag döptes till jag nått hopkok av Anna & Lena och Stig han blev Steve.






Polis utryckning.


Knasiga människor ser man ju ÖVERALLT!!!



Katarina vid Santa Monica Pier.


Katarina & Stig

Lisa med en kamera i handen :-)






Smile!


Karate Kid!



Lisa har doppat fötterna i Stilla Havet!



Saknar älklingen hemma, men har i alla fall skrivit en hälsning på stranden till honom!





Underpiren.







Hönan was here!



Jag och Lisa


Middag och drink intogs på Bubba Gump. Som vi har längtat!!!


Hallon och Päronsalladen har jag drömt många gånger till.






Venice Beach






Solnedgång och vågor.Det gällde att stå på rätt sten när vågorna kom.


Nu ska vi snart gå till Starbucks och göra oss redo för en ny dag på mässan.
Kram Anna-Lena
P.S Hos Lisa hitta ni mera bilder ;-) ni hittar dem här.

Inga kommentarer: