tisdag, januari 03, 2012

Gissa vad jag gör.....

Ett av årets nyårslöften, var att se till att få ordning på alla mina LO:er dels de som inte hamnat i album ännu. MEn mera sortera om alla album då det inte varit någon som hellst ordning i dem.

Så just nu ser det ut så här på mitt köksbord:


Har sorterat dem i högar efter år. Nu blir det att sortera varje år... Förutom dessa högar så har jag redan 5 album som är insorterade som inte ligger här. Ska bli spännande att räkna och se hur mycket jag skapat sedan jag började 2004, ska ta och fota min första LO med. Gissa om jag skrattat gott under morgonen.

Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Hegu sa...

Du har lite att göra ser jag... :)

Kram på dig!
Helen

Chelsey sa...

Oh my!! You have quite a project on your hands! It is always fun to look back at old layouts and see how the style has changed. Enjoy! :)