lördag, januari 18, 2014

Idag blir det åka av

God morgon alla vänner!

Idag har vi uppspelta barn här hemma. Det är äntligen dags för skidpremiär i backen. Pjäxor står i hallen och värmer upp sig och de springer runt och hoppar och studsar och letar efter glasögon, mössor och vantar för att klarar av kylan i backen, här vid Siljansstrand har vi idag -11. Burr så kallt!


Mamman ska inte åka skidor idag, men jag har lovat att lära mig åka denna vinter! Nej jag placerar mig i värmestugan med Copicpennorna och lite stämpelmotiv, och fika korgen så kan barnen komma till mig när de fryser. Längtar dock efter vintersolen då man kan sitta ute i backen och njuta medans barnen åker.


I veckan had evi en artikel på StampARTic om embossing tekniker gå in här och kolla in en intressant artikel och DT-teamets härliga inspirationsalster.


Här är min embossade LO.





Nu så ska fikakorgen packas, och bilen fyllas med skidor, barn och mitt pyssel :-)
Ha en härlig vinterdag!

Kram Anna-Lena




Inga kommentarer: