måndag, februari 10, 2014

Hjärtligt hos Engtröms

Idag bloggar jag hos Engströms Artstudio och veckans tema måste ju bli  hjärtligt!!!

Hoppas ni alla har haft en underbar helg och känner er härligt inspirerade inför en vecka i hjärtats tecken då det på fredag är alla hjärtans dag  i alla fall jag har skapat hjärtligt pyssel under helgen.

Här kommer ett av mina hjärtliga kort.



Denna underbara rosett från Cheery Lynn är min nya favorit dies, jag tror nog att denna kommer att gå varm här hemma.



Papper:  MME HMNI - 6x6 Paper Pad
Dies: DL251 Horizon Coved Rectangle Boutique Stacker FramesPretty Pretty Bows (Set of 2),



Önskar er alla hjärtan i världe mina pyssliga vänner.

Kram 
Anna-Lena aka Hönan

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Vilka fina kort och LO du gjort! Gillar dien med Kram också, kul att de skaffat eget diesmärke. Ser fram emot mässan i Avesta, där kanske de släpper nåt nytt i sitt eget märke.