söndag, oktober 05, 2014

Dopkort till Sixten

Idag är det söndag och vi har haft några timmar på Rättviks marknad där jag faktiskt gjorde lite pysselfynd, 3 trärullar med bomullsband :-) ja och så lite fryspåsar och blommor...

Nu blir det dock pysselbordet som gäller resten av söndagen. Har en hel del skapat men det är mycket som jag inte kan visa än då för det är till framtida blogginlägg :-)

Men jag hittade däremot foton på kameran på ett kort från Sixtens dop i augusti som jag inte visat så det kommer här.



hÄnglar & stÄnglar stämpel färglagd med Tim Holtz distresspennor.










Kortet är en scraplift av ett kort som ni hittar här. Jill gör så fantastisk härliga kort en riktigt stor inspiration hos mig just nu!

Nej nu ska jag krypa upp vid mitt pysselbord med en stor kopp te och pyssla, Har förkylda barn så detta passar perfekt för både dem och mig!

Nästa helg är det Scrap & kortmässa i Avesta, då hittar ni mig demandes i Engströms monter hela helgen.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: