måndag, april 05, 2021

Första LO:en på länge

 Idag har jag gjort en LO för första gången på flera månader, så roligt att scrappa igen då det var här jag började med mitt pysslande och har ganska mycket foton att ta igen från sista 5 åren.


Idag blev det ett favorit foto på Nils och Bobbis från förra sommaren ute på ängen.

LO:en är skapad efter regler på Pysslotekets Cybercrop som går av stapeln under påsken.


Reglerna i denna utmaning var:

- 1 cardstock i valfri färg med en egengjord bakgrund. T ex använd färger, stenciler, stämplar

Jag har använt svart cardstock med Art Screen tryck från Heidi Swapp


- 2 mönsterpapper, kan vara fram och baksida av ett mönsterpapper så länge de är olika.

Två olika bakom fototo.


- Rubrik med minst 10 bokstäver.

Min Bästa Vän

- Något cirkelformat

Sydd Cirkel runt fotot.


- Något blått

Ljusblått embossingpulver på modelingpaste.


- 2 tags (egengjorda eller färdiga)

Egengjorda bredvid fotot.








Det var min LO. Tror jag ska ta tag i lite flera nu när jag kom igång.


Kram Anna-Lena


Inga kommentarer: