söndag, februari 18, 2007

ÅÅÅ vad jag har skapat denna helg

Vad det har varit skoj, tackar Ingrid för att du kom hit!!!! Och tackat Karro som kom och pysslade idag med!

Jag har fått mycket gjort trots att jag höll kurs för Ingrid, hela 8 LO:er inte illa, jag är uppe i 49 scrappade sidor i år, inte illa.
Tyvärr så kan jaginte visa all av dem ännu då de är en present men de kommer för det är så härliga bilder:-)

Men några kan jag visa upp i morgon då det blir lite bättre ljus ute så att jag kan fota av dem.

Nu ska jag ta och sätta mig och titta igenom mina foton och se om jag ska ta och framkalla lite till helgen då vi ska till Värmlan på träff, jag väntar och längtar så...

Kram och godnatt Anna-Lena

P.S Som längtar till Påsk då min käre vän komme hem som jag saknat så! Då blir det rödvinstoddy under Pilen Jihaaa!!!!

Inga kommentarer: