söndag, februari 25, 2007

Vänerträffen

Underbart är vad det är.... Att få åka bort och sätta sig en heldag med 41 andra tjejer och bara tokscrappa en hel dag!!!


Är så slut idag men full av inspiration, måste bara se till att packa upp väskorna först:-)


Vi kom hem 01:15 i natt så man är julite seg idag, men resan hem gick fint och jag och Lisa hade så trevligt så, som vanligt... tänk att man efter en hel dags scrappande har ork kvar att prata nästan bara scrap i 22 mil till :-) *fniss*


Idag har jag precis skickat iväg Håkan till Oslo, där han ska flyga vidare till Egersund på 11 dagars jobb. *snyft* Det har trillat en och annan tår denna förmiddag kan jag säga, så länge har vi inte varit borta från varandra på 5½ år. Så det passar bra med lite scrapterapi idag!


Vilken tur att det är Cybercrop på Scraputmaningen :-) Jihaa måste bara få lite ordning på vilddjuren här hemma. Sedan så, och jag ska juvänta in och höra att Älsklingen kommit fram ordentligt i natt med så detgör ju inget att vara uppe!


Här kommer nu lite av vad jag lyckades åtstakomma igår! (KAn inte visa allt tyväär, vissa var till lite projekt;-)



Dessa underbara bilder tog jag i somras på Hilma då hon kröp runt på verandan, vi fick härliga papper från Making Menories att scrappa för i tävlings Kien på Vänerträffen!























Helt underbara stämplar som vanligt från hÄnglar & sTänglar, var det i stämpel tävlingskitet, papperet var jag inte så förtjust i Från Format, de va fina men inte mina färger, ska ta och stämpla lite mera i kväll med vårigare färger!



















Detta var mitt bdrag i kortskissen, jag var lite sent ute och skyndade mig att göra klar ett bidrag, inte så mycket tanke utan jag bara gjorde det. Enkelt och snyggt! OCH JAG VANN!!!!!




















Underbara Höst bilder på Hilma!







































På cyckelpromenad med Verner!


















Nu ska jag se om jag kan få til llite utmaningar eller så får jag vänta tills Vildarna somnat!
Kramar Anna-Lena
P.S Ett stort tack till Veronika och Agneta för en kanon träff!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig träff :)

Vad mycket fina grejer du hann göra, jag hann ju aldrig runt och snoka bland borden för att se vad alla gjorde :)

Passa på att scrappa och pyssla i 11 dagar, vänd allt till något positivt :)