måndag, maj 07, 2007

Jag finns men jag bloggar lite klent just nu!



HAr faktiskt lyckats hålla mig hyffsat bra borta från datorn ett tag, hmm fast jag skulle ju ha behövt setat mer här.... Håller på att fixa ihop lite med shope som förhoppningsvis, ska sparkas igång i slutet av denna månad:-)




HAr haft lite dåligt pysselflyt på sista tiden, men det släppte ganska bra igår. 5LO:er fick jag gjort, har dock bar fotat av två av dem till NSD utmaningarna på Scrappiz.




Ska fota de tre andra med imorgon med.
Nu ska jag krypa till kojs. Har haft en rätt pissig dag med tre vildar som testar sin mamma nått hemskt. Gillar inte att vara gräsänkling, hoppas att älsklingen får ett jobb närmare hemma snart! Den lediga tiden tillsammans är ju underbar men inte att vara ensamstående de andra veckorna:-( FAst jag får mycket tid atpyssla på kvällarna:-) Så lite bra är det med!
Nej sluta tyck synd om sig själv nu, och mars i säng!
Kram på Er alla/Anna-Lena

Inga kommentarer: