onsdag, april 02, 2008

Bara 3 dagar kvar

OO det ska bli så skoj, men man blir ju lite skraj att något ska komma i vägen:-(





Trodde att Håkan skulle få åka hem idag men inte då:-( Det blev ingen strejk i Norge så vi kommer inte att hinna ses på fredag innan jag fartill Avesta men det är sånt som händer...

I natt vaknade Hilma med feber och nu har hon precis spytt ner halva badrummet och nu sover hon. Hmm undra om det är influensan som jag hade det började med en spya den med. JAG ÄR SÅ LESS PÅ SJUKA BARN OCH SJUKA MAMMOR MED!!!



Hur som ska jag vila upp mig och fylla på energi i helgen!

Jag och Lisa ska bo på hotell :-) Äta hotell frukost och ha det mysigt, man behöver lite vardags lyx efter alla sjukdommar.



På lördag börjar mässan! Och det är mässträff där jag håller i trådarna och hjälper till, jag ska även dema lite under dagen så det blir skoj. Sedan på söndag håller jag i en kurs där man dekorerar en egen fotoförvaring, så i kväll ska jag förbereda en massa kit till det, hoppas att det är någon som vill gå den bara.

Nej nu ska jag ta och börja städa inför helgen, har ju en del att packa ner och fixa till Avesta pluss att det är skönt att komma hem på söndag med ett nystädat hus.

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Hoppas det inte var någon influensa, här ligger barnen sjuka, den ena har spytt och den andra inte men hon vägrar in i det längsta så....

Låter skönt att få komma iväg till helgen, ha det så gott!

Kram
http://jozebelle.se