torsdag, april 24, 2008

Vår, Vår, Vår

Min goa lilla Vårblomma:-)


I Laknäs är det VÅR!!! Så eftermiddagarna tillbringas ute! I sandlådan och körandes löv från alla rabatter som varit täckta under vintern.

Tur att man har hjälpsamma barn. Mina Vildar har en varsin fyrhjuling varav den ena har drag, så Vildarna hjälper gärna till att köra lövhögarna åt mig. Ja sedan att lasta av och ur är ju lite trist men det går det med:-)

Så pysseltiden blir ganska liten just nu, men jag får massor av kraft av all luft och all underbar sol!

I morgon ska vi grilla och mysa, käns lite tomt utan Håkan men det gäller ju att ta vara på värmen och solen. Och som tur är så har jag ju August och MArie som håller mig sällskap när jag är ensam!

Nu ska jag ta mig en kopp te och göra ett kort då vi ska på kalas på lördag:-)

Och om jag hinner har jag en scrapide i bakhuvet;-)

Kramis Anna-Lena

2 kommentarer:

Cicci sa...

Äntligen är våren här. Värmen väcker oss frusna små varelser. Tyvärr finns allt för lite tid och lust att skapa då solen skiner.

Monika sa...

Ja äntligen är det vår! Igår var det nästan sommar här!

Du... Tusen tack för din kommentar i min blogg. Jag behöver läsa sådant för att inte tappa min tro på mig själv.

Kramar.