fredag, augusti 15, 2008

Jag lever...

Men det är lite mycket just nu.

Jag håller på att pyssla nästan hela dagarna med en massa skoj som ska vara klart till Formex mässan om två veckor. JAg har fotat och det kommer att synas här innom kort;-)

Jag har inte hunnit med vinnaren i bloggutmaningen men den kommer under nästa vecka, då jag drar söderöver för två dagars rolig scrapping. Mera om det kan jag berätta på måndag så har ni något roligt att vänta på.

Men ett kort som jag haft på beställning kan jag nog ändock ta och visa:-)

Nu ska jag se om jag kan få några barn i säng så jag kan packa inför morgondagen.

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Cicci sa...

Vilken härlig helg du tycks ha framför dig. Jag blir sååå avvundsjuk. Själv ska jag planera min skolstart.
Kortet är helt underbart. Vilka bra färger och fina detaljer.
Kramiz