onsdag, augusti 19, 2009

Idag lyser solen

Lämnade barnen på dagis, var förbi och fixade ledigt åt Arvid nästa vecka och småpratade med hans lärare. Och slås av hur många underbara människor det finns runt om mig som bryr sig, som kommer med en kram och ja bara finns! Och det gör livet så mycket enklare.

Satt och uslades och jobbade med ett projekt igår som tyvärr slutade i trasiga verktyg, arrrg vad irriterad jag var, men projektet i sig kommer bli bra. Så jag är lite seg ihuvet idag, men i gengäld så somnade jag snabbt utan en massa tårar igår och det var skönt:-)

Idag lyser solen, så jag försökte släppa in så mycket av det som möjligt i mitt hjärta och nu puttrar kaffet i bryggaren och jag ska öppna upp fönster och dörrar och låta solen leta sig in ihuset mitt. Och så fortsätter jag med mina underbara projekt som just nu hjälper mig tillbaka till mig själv igen:-)

Gårdagens arga Höna henne har jag laggt på hyllan en stund. Men jag ska plocka fram henne när jag ska ringa och skälla ut A-kassan som är helt dumma i huvet!!!

Nej tillbaka till mitt underbara arbete....

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Kram vännen!!

Solen är bra, solen är varm, solen är UNDERBAR!