torsdag, augusti 20, 2009

Massor av tårar!

Funderar ibland hur mycket tårar man har egentligen??? Kan säga att i natt kom det massor från mig!

Kunde inte sova, och sedan bara vällde de upp, flera dagars tårar tror jag nog det var för det har bara snurrat på livet de sista dagarna och visst har jag varit ledsen men jag har inte riktigt hunnit känna efter, så inatt kom det!

Och det fortsatte idag, men det kan ha varit till nytta.

Jag har ringt A-kassan och skällt på Håkans vägnar. IDIOTER!!! Jag stor tjöt och hon i kundtjänst lovade mig at tskynda på ärendet!!! Vadå skynda på, det är ersättning för januari tom juni!!! Och det har inte betalats ut än, suck. Skickades till arbetsförmedlingen för att det behövdes flera intyg... Suck igen!

Då fick jag gråta igen förs på telefon för den kärringen var inte klok i huvet alls, sedan på platts i Leksand för de hade stängt idag trots att jag blivit hänvisad dit av detta klappträt nåon stans i Sverige....

Så imorgon måste jag åka dit igen!!! Hmm hoppas jag slipper gråta då!

Sedan ringde det ett positivt samtal med! Då dem hemska fakturan som dök ned i postlådan i början av veckan var fel och vi skulle krediteras för en ansenlig summa, jipppiiiiii då grät jag igen och tackade den snälla farbrorn för det så gick jag och Hilma på Siljans konditori och fikade:-)

Nu har jag dock svamlat nog och ska krypa till kojs, har sovit på tok för lite i natt och nu behöver jag sova!

Godnatt mina vänner och tackar för alla värmande ord!

3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Stackars er, läser igen lite här idag - har varit en riktigt dålig bloggare på sista tiden. Massor av kramar och vet inte vad för ord jag ska använda....hemskt sorgligt med bebisen.KRAM!

Laila sa...

Nej men snälla... :-O Nu var det ett bra tag sedan jag var inne och läste din blogg märker jag!
Vad i fridens dar har hänt?
Å gråta det får man. Det är bara mänskligt när allt blir för tungt!

elsamaja sa...

Det finns inga ord!!!
Jag har själv gått igenom detta, och jag förvånas inte alls över att du sörjer, när man har gått så pass långt trtor man ju att det ska gå vägen.
Kramar i massor.