torsdag, april 22, 2010

Fullt ös

Livet går i 180 just nu. Jobb, dagis, skola, mässor insmort med en massa sjukdomar och konstiga åkommor. Livet blir bara så konstigt ibland...

Lever i ett tomrum som är så fullt att jag snart spricker. Konstig känsla. Försöker finna ro i de små sakerna runt omkring mig. Mina barn, min älskling. Mitt skapande, är så lycklig att jag får hålla på med det jag håller på med. Längtar efter att det ska bli grönare ute, så mycket roligare att fota då. Så länge längtar jag tillbaka till förra sommaren och titar på bilder, redigerar några nya/gamla favvisar.

Här är en:


Underbara Maja från våran fotografering i augusti.

Just nu borde jag packa och fixa allt till mässan i Avesta, åker i morgon men all energi har gått åt denna eftermiddag till att fixa så att barnen får det bra i helgen. Ibland kan så små problem bli så otroligt stora när man inte har ork eller känner sig sviken... Nej nog svamlat, det var inte vad jag hade tänkt svamla om men ibland blir det så mycket bättre när man får skriva av sig lite.

Vill önska Er alla en trevlig helg och hoppas att jag får se några av er i Avesta.

Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: