söndag, april 11, 2010

Våren är här

Titta vilken underbar present jag fick idag!

Hilma kom hem efter en cykeltur här på vägen med en överraskning i sin mössa. Hon hade hittat Tussilago och lagt dem i mössan då hon inte hade någon ficka. Sedan satt mössan på huvudet och hjälmen uppepå för hon kunde inte cykla och hålla i den samtidigt:-)
Så lite tilltufsade kom hon med dem och jag vart så lycklig att tårarna kom!

Dessa är mina favorit blommor, och jag plockade alltid de första till min mamma varje vår när jag var liten.

Vårglädje på mitt bord.


Har fotat LO:er till en tävling idag, så jag kan ju tyvärr inte visa dem men jag lekte lite mera med kameran. Här är den vackra Gerberan jag fick av Janne & Marie i Påskpresent.



Igår var jag och Prinsessan Lortnos ute och andades Vårluft och fotograferade lite, så här ett smakprov på det med;-)

Prinsessan Lortnos i pojkarnas trädkoja.

Nu ska jag duka bordet till middagen och ställa ordning för veckans skola. Lägga barnen och hoppas på lite kvälls pyssel och kanske en bra film ihop med Älsklingen!

Kram Anna-Lena

P:S Kom ihåg att kolla in Engströms blogg, i fredags laddade jag upp en ny videotutorial där;-)

Inga kommentarer: