söndag, april 24, 2011

Mera alster från Scrappis Cybercrop

Glad Påsk på er!

Hoppas ni har det bra i det underbara vädret. Själva så hankar vi oss fram så gott det går... Jag och Verner har avrit förlylda hela veckan och för Verners del så har det varit hög feber i nästan 4 dagar nu, men besöket hos doktorn igår visade bara på en vanlig infektion.

Men vi har varit ue i det härliga vädret och kapat ved, städat i trädgården och myst så gott det går. VErner är ju av den sorten att det inte går att ligga still trots att tempen visar närmare 40! - Men mamma det är ju min Tourette säger han och blinkar med ögat :-) godingen min, så klok.

Kvällarna har jag myst och pysslat, då Håkan jobbar hela Påsken så finns det mycket tid över för mig :-) Så här kommer några flera tävlings bidrag till SCrappiz Cybercrop.














Ta det var det. Får se om jag hinner med något mera ikväll, men troligen blr det soffan och lite mys och sedan en tidig kväll. Verner hostade och snarkade så det blev inte många timmars sömn i natt.

Önskar er en fortsatt trevlig Påsl!

Kram Anna-Lena

1 kommentar:

Sara -sagam sa...

Vad många fina bidrag du gjort! Krys nu på er också!