måndag, april 18, 2011

Scrappiz har cybercrop under Påsken

Redan i fredags brjade Scrappiz sin årliga Påsk Cybercrop. Så typiskt att man har en massa annat som ska göras... Men :-) Håkan är ju i Norge och jobbar så då har jag kvällarna för mig själv. Så lite har jag hunnit med, och tävlingen håller på t.o.m den 25:e så lite mer ska det nog bli skapat.

Idag har jag en hel del tid, då både Verner och Hilma hostat sig igenom natten (och jag med för den delen). Så i dag FÅR de inte gå ut! De är ju så hopplösa och klär av sig nu när solen tittar fram, så idag gäller det att roa dem inne = PYSSEL (ja Hilma är nöjd i alla fall he, he)

Här är det jag hunnit med undre helgen.

Första utmaningen jag han göra var en kortskiss.



Perfekt då Arvid skulle till Lukas på kalas :-)


Sedan blev det en LO Skiss där temat var att motbevisa att Gult är fult.





Har länge tittat på dessa Bok-Kort och även gjort några försök men inte varit nöjd. Men nu så fick jag till det.






Nu ska jag se om Hilma kan sluta  sjunga. Hon står på en pall och sjunger om Titanic. Måste nog ta och filma lite då hon är sanslöst rolig :-), hon blir nog inte sångförfattare inte eller så är det det hon blir :-D.  -Min bror var med på Titanic, Titanic åååhååå Titanic. Höjdar refräng :-)

Kram Anna-Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får vi komma förbi och titta och lyssna på sångmön? Snörvlarna uppe på berget.

Scraphönan sa...

Ni är alltid välkomna det vet
ni ;-)

Åsa/asamia sa...

Trist med hostan, men massor av härliga alster har du hunnit med. Ser fram emot fler innan CC:n är över.
Hoppas ni får en fin påsk!