måndag, oktober 23, 2006

Jag klarade mina mål

God Måndag morgon!!!!
Satt mig ner och gick igenom lite av vad jag gjort sista månaden och insåg att jag skapat ca 25 LO:er på ca en månad. Då började jag räkna efter och jag har 111 gjorda LO:er i år och då har jag inte räknat ett album som min syster lånat för att visa några som var intresserade av kurs.

Så mitt mål som jag satt upp för mig själv i JAnuari på 100 scrappade LOer 2006 ja det har jag klarat med råge.

Och jag som inte trodde att jag skulle klara att göra 100. Men så har scrappandet varit den bästa terapin under våren då livet inte alltid var på topp.

Skulle fota av en del LO:er men vädret ute är botten och jag behöver lite dagsljus så det får bli en annan dag. Så ska ni få se lite av vad jag skapat de sista veckorna.

Nu ska jag ta hand om en trött Hilma.

Kramis Från Anna-Lena

Inga kommentarer: