lördag, december 30, 2006

NU HAR JAG RÄKNAT

Satte mig ner för att kolla på Bonde söker fru, det är ju alltid skoj att se ett bröllop:-) Och kom på att jag skulle kontrollräkna mina LO:er

Det var FLER än 140.... 158 st på ett år!!! Jag hade som mål att göra 100 under året och det har jag ju gjort med råge:-)

Få se om jag klarar 200 nästa år...???

Men målet är egentligen inte så många som möjligt utan bara att komma ikapp. Jg vore glad om jag kunde komm alite mer i fas, scrappa undan alla gammla kort som ligger.

Jag har varit lite kreativ i dag med. Jag har städat lite i Verkstan, ala scrapprylar låg ju nerpackade sedan de varit på besök här hemma veckan innan jul. Så nu är de återigen på platts i min verksatd.

Jag hade ett beställningsjobb idag, en beställning på ett kort till ett par som hade gift sig, så jag gav mig ut på en inpirations tur på min bloggrunda i morse, och som alltid så kan man ju ta ett besök till den alltid så kreativa Linda Muhr, det är tur att det finns såmånga underbara människor att lifta när ens egen inspiration försvinner,tackar Mohren och alla andra med för den delen som ger så mycket nspiration på nätet.

Här är min tolkning av hennes kort.
























Nu ska jag krypa till kojs, imorgon ska jag ta mig några timmar at scrappa, måste ju klara 160 gränsen :-) Det borde väl gå...

Godnatt /Anna-Lena

Inga kommentarer: