onsdag, januari 03, 2007

Sjuka ligger vi här....

Ja då var det sjukstuga i vårat hus i Laknäs igen då:-( Jag och lillstumpan är liggandes, har feber ont i halsen och fruktansvärd huvudvärk. Och inte kan jag pyssla ens, alla saker finns ju i hobbyverkstan suck... JAG VILL SCRAPPA!!!!!!

JA, ja det nya året är här och jag klarade faktiskt av 160 till och med 161 st LO:er jag hade missat att räkna 2 st i Verkstan:-)

Fick frågan hur jag räknar mina LO:er jag räknar dem sidvis, har jag gjort en dubbel LO så räknar jag det som 2 st. HAr gjort förvånandsvärs få dubblar i år, det är annars min favvis att göra tror att det var ca 30 st och jag som annars gör mest sådanna. Men det senaste året har jag jobbat mycket med enkel LO:er då jag haft kurs, samt att det gr snabbt.

HAr lite Mål för 2007

*Scrappa 200 LO:er
*Scrappa Arvids, Verners och Hilmas dop (I den ordningen de senaste korten är nämligen alltid roligast annars)

*Jag vill göra en BoM, så jag måste se till att hamna med på kort lite oftare...
* Jag skaha skoj och minst en gång i veckan smita ifrån för egen scraptid:-)

Sedan ska jag inte ha s mycket krav på mig själv, som om inte detta som jag jst skrev skulle vara krav nog:-)

Hoppas ni alla hade roligt på nyår?! Det ade jag det var en stillsam LÅÅÅNG middag hemma hos min syster med jätte godmat, underbar champagne, gott vin och trevligt sällskap samt ett sprakande fyrverkeri. Lite dålig sömn bara men det har vi tagit igen nu. Fick till och med lite skojiga foton på fyrverkerier som ska scrappas.

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te. Kram och God fortsättning på det nya året!

/Anna-Lena

Inga kommentarer: