fredag, mars 30, 2007

Kortverkstai vårsolen
















Här råder en febril kortverkstad. Jag bara sprutar ut mig kort, eller det gör det väl inte utan jag tar mig tid att sitta ner och planera och målar och gör ett kort i taget, och gud vad skoj det är. Blir lätt less när det kommer till att massproducera då tryter orken snabbt.
Har äntligen fotat av mina alster och fixat till dem i photoshop så då lär jag skynda mig och ladda upp lite tänkte jag.
Vår i Luften: är ett bara för att det ä så härligt ute kort, samt att jag älskar att göra egna Thickers i dekorgummi med min nya Cuttlebug.
Tack: Ska på ljusstöpning och middag i kväll, ska bli så skoj. Har gjort ett kort till Min svägerskas mamma som fixat och bokat denna tjejkväll.
Kram:Detta kortet är på väg till 2 mycket viktiga personer i mitt liv som funnits dr för mig de sista dagarna då livet varit lite extra hårt! Kram Älskr Er! Ni vet vilka ni är!!!
Glad Påsk: Har gjort ett Påsk Kort men vet inte riktigt vart det ska få åka, hmmm funderar om det är någon som kan behöva en extra Tuppig hälsning:-)

En liten tjej: Ett bara för att det kan vara bra att ha kort:-)
Nu ska jag ta mig i kragen och gå ut och fota lite LO:er. Kanske kanske så får ni se ett litet urval av vad jag har lyckats scrappat med, hmm är nog för många för att lunna lägga in alla, hmm... Får se om jag lyckas förminska det så det ser bra ut, något att bita i.
Kramis I vårsolen Anna-Lena

4 kommentarer:

Emma sa...

Oj oj vad du varit flitig! Fina kort!

Kram
Emma

Anonym sa...

Åh vilka fina kort! Vad många du har fått ihop!!! Du är duktig du!

Anonym sa...

jag behöver en tuppig hälsning anna-lena! och skickar gärna en påskhälsning tillbaka till dig!
hoppas ni mår bättre nu!

Anonym sa...

tuppen hittade hit! vilken härlig överraskning! Tusen tack!