tisdag, mars 06, 2007

SÅ TRÖTT!

Men man får ju skylla sig själv. När man är själv med barnen och vet att de drar igång vid 7 snåret och man sitter uppe och pysslar till klockan är midnatt, sedan så fastnar man på MSN med sin systerson...


Ja man får skylla sig själv!!!

Men jag hade sådant flyt i går kväll. Jag fick 6 LO:er gjorda inte illa. 2 dubbla och 2 enkel LO:er. Ska ta och gå ut och fota dem i dags ljus så att jag kan lägga in dem.

Sedan skulle jag gå och sova när jag fick lust att stämpla. Inkywings har släppt så roliga nya stämplar, massa skojsigt som passar till scraping och dem har jag redan flitigt testat på olika LO:er.



Sedan roliga anrda stämplar, och jag kom påatt jag skulle göra ett födelsedagskort som passade lite mer till en "gubbe".

Här är det :






















Sedan ett med de häriga blommorna i rutan. Gillar denna den är så enkel och snygg denna stämple. Målad ed Marvybrush pennor direkt på stämplen. Härliga roliga pennor att jobba med. Finns hos Inkywings.























Nu ska jag ta fram damsugaren och köra en runda och städa av lite så att det inte gror igen. Det är lustigt, när jag är själv hemma med barnen nu så lider jag mer av att det är stökigt. Jag blir irriterad osv. hmmm konstigt det brukar ju inte störa mig så nämnvärt. Hmm va bra det kanske börjar bli lite ordning på mig med *asg*.

Nej ska nog ta mig en kopp kaffe först :-) inte helt i orning ännu!

Kram Anna-Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina kort!
Hoppas att vi hörs snart =)

Emma sa...

Wow gillar verkligen "tuta" kortet!

Anonym sa...

ÅÅh!! VIlket underbart gulligt inlägg du skrev på min blogg! *glad*
Sådana ord värmer lääääääänge!!

Vilka fina kort du gjort! GIllade båda! Lastbilskortet passade perfekt till en "gubbe" som du skrev ;)
Å det andra kortet hade kanonfina färger å snygg dekor! =)

MÅ väl!
Kram Petra