tisdag, oktober 30, 2007

Fortfarande sjuka barn

Ja inte får man mycket gjort här hemma inte. i 1½ vecka har Hilma och Arvid varit hemma. Den stor är frisk men den lilla har i natt fått feber och en krupplikannde hosta...


Tar det aldrig slut!!!????


Ligger långt efter med packningar och bekräftningar på shoppen och till det hela hör att det är höstlov denn avecka, vilken jag tog ledigt åt barnen för några veckor sedan. INte visste jag då hur det skulle vara nu! Suck.


Har väl kanske sovit 2 timmar i natt så hjärnan sitter lite löst vill jag lova. Så det blir en stilla dag inne med barnen, får kankse lite tid att städa pysselhörnan införhelgens kurs i alla fall, och kanske känna på mina nya hÄnglar stämplar som är så fina.


Kan i alla fall bjuda på förra veckans bidrag till Scrapresans utmaning.
Älskar detta fotot på MArie & Maja.
Nu ska jag göra frukost till Vildarna. Hilma sitter redan på bordet och äter messmör:-)
Kramisen Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

wooooooooooooooooooooooow!!! Vad det du som hade gjort denna!!! Hur snygg som helst!!!!!!

Kramis!