lördag, oktober 13, 2007

Packar för fullt

Ja de senaste dagarna så har det varit en vild och febril aktivitet i min shop. Håller nämligen på att säljaut. Måste få ett jobb så att Håkan kan få komma hem från Norge så då bestämde vi för att avsluta shopen nu.

Känns dock lite vemodigt. Glad att så många handlar nu, men samtidigt ledsen för att de inte kunnat handlat mer förut...

Förra helgen var det mässa i Göteborg. Så skoj och så roligt att träffa så mycket roliga människor, blir inget Karlstad för mig nästa helg då jag inte längre kommer att köra shopen.

Men jag kommer ju alltid att ha mitt scrappande kvar och det känns det som om det var det viktigaste. För jag älskar verkligen detta. Jo det finns ju en sak som är viktigare, och det är ju familjen och det är för deras skull jag gör detta.

Nu ska jag fixa fika. Hilma gumman fyller 2 år i morgon och vi ska ha lite kalsa idag. Hon är bara så dundrandes till förkyld så det blir ett väldigt litet kalas, Farmor, Farfar, Mormor, Morfar och vi. Men ganska lagomt för jag är trött och slut denna veckan känner jag.
Kramis få se om jag kan få lite skapat under morgondagen:-)

Kramis

Inga kommentarer: