lördag, mars 22, 2008

Detta är resten från Fredagen

LO scrappad i ett format du vanligen inte scrappar i


Kort dekorerat med band istället för mönstrat papper

Lo med giva teknik regler


Detalj på LO:en ovan

Har tillbringat lördagen i simhallen med barnen. De fick Cyklop, simfötter och snorkel i sina ägg i går och efter att ha plaskat ner hela badrummet ett antal gånger i går tog vi beslutet att dra mot större vatten.
Har haft det så skönt och det var så skoj att se dem plaska runt.
Nu ska jag äntra pysselbordet igen, jag har sovit middag med Hilma i 2 timmar när vi kom hem så jag tror nog att jag kan få en trevlig kväll med pyssel när barnen somnat. Håkan snarkar här bakom mig just nu så kanske t.o.m. han blir vaken:-)
Kram och Glad Påsk på er!
/Anna-Lena



1 kommentar:

Anonym sa...

Korten är jättefina!
Men jag bara älskar din layout Hela min värld! Jättefin!

Vi får se om det blir mer Cybercrop för mig idag... Har även ett minialbum som jag vill sätta igång med...

Kram
Mette