torsdag, mars 27, 2008

Ännu en blogg

Jag har skapat en ny blogg.


Jag har länge tänkt på att ha en separat blogg för vårat husbygge. Där jag kommer att samla tankar och ideér samt för att ha en dagbok för mig själv.


Så idag när inte febern var lika svår så gjorde jag slag i sak.


Så här hittar ni den. Välkommen in! www.famblomkvist.blogspot.com



Nu ska jag ta och stoppa lill Lumsan i säng, hon är så gosig med mamma i dag så efter en natt hos Nutte. Vi gjorde ett byte idag då Verner ville till Nutte istället så då fick hon komma hem. KAn ju säga att det blev bra mycket lugnare här hemma, fast lite mera passandes oxå då hon har en benägenhet att hitta på en heldel BUUUS!

Nu ska jag kurera snuvan som tilltagit under dagen och mysa i soffan med Arvid.

Kram Anna-Lena




Inga kommentarer: