tisdag, mars 25, 2008

Sjukvårds upplysning i kassan

Var tvungen att ta mig in på Tempo och handla när jag hämtade barnen på dagis idag, och stod och pratade med en fritidsfröken om hur jag mådde. Då Tanten i kassan snällt säger då har du influensa och det tar nästan 2 veckor innan den går över:-(

Du blir bra någon dag sedan tar det om jag vet jag!

Hoppas att hon har fel för jag ska till Örebro med LisaInkywings pålördag och det vill jag inte missa.
Men mår jag som idag så är det ju stört omöjligt. Har 39 grader i feber och det värker i hela kroppen, det känns som om livslusten runnit bort förklarade jag för svärmor. Det känns som om jag aldrig mer vill göra något igen. Men det går ju som sagt över.

Och min Svärmor är så snäll och kommer och hämtar med sig Lillan i morgon så att jag får vila, pojkarna har en dag kvar på dagis/fritids denna vecka sedan ska de vara lediga torsdag- fredag. Hoppas att jag mår bättre då.

Nej nu tillbaka till soffan och min filt, ska försöka äta en skorpa har bara fått i mig lite dricka idag inget smakar gott:-(

Kram från en öm Höna

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på dig anna-lena!