onsdag, juni 11, 2008

Packning inför en mässa

På stämpelsnack forumet frågade någon vad ska man ta med på en pysselträff, och jag blev genast lite full i skratt för jag har ju alltid haft svårt att välja ut vad jag ska packa med mig...

Och i helgen satte jag nog personligt rekord tror jag. Men det kan ju bero på att jag bor så nära bystugan och att det gick lätt att åka hem efter mera *fniss*

Men jag hade ju en pysselkopis som hjälpte till att fylla ut bordet.
När Lisas man kom på besök på lördagen sade jag smått på skämt till henne att vi skulle ha bytt platts med någon av de andra så att haninte såg vad mycket saer vi hade, och så skattade vi.
Sedan kommer han in och suckar.- Ja det var väl klart att ni skulle ha mest saker av alla... hmm hur men han nu då???
Så här såg det ut i alla fall:-)
Sedan kan jag ju bara tipsa om att verktygsväskor med pennor och dyligt i ska säkras på bästa tänkbara sätt i bilen, för svänger man så svänger kanske inte väskan med som man vill. Och när man sedan öppnar bagageluckan ja då får man börja dagen med att organisera sin prylväska. Men det kan ju vara bra det med för då ser man vad man har:-)

Kramelikram Anna-Lena

Inga kommentarer: