lördag, juni 28, 2008

PAPPERSKRAFT MÄSSA I LEKSAND

Ni har väl inte missat att det är Scrap och stämpelmässa i Leksand i helgen.

Jag har stått i Engströms monter idag och haft så roligt! Det är alltid så skoj att träffa nya och gamla bekanta. Åkte dock ifrån kameran i förvirringen men den ska med i morgon så då kommer det bilder.

Har även en heldel att visa men det kommer nästa vecka. Har varit en rörig vecla efter missommar med en massa roligt och mindre roligt.

Så uppdatering kommer. Till veckans stora pluss hör alla fina presenter jag fick när jag fylde år. Nu står en fin fotoskrivare brevid mig och skapar lusten är STOR!!! Särskilt då man stått på mässan en hel dag och sett på allt roligt.

Veckan har även bjudit på Peace & Love besök, så skoj det var! Gissa om jag kommer att ha ett tredagars pass nästa år!

Och ja allt tråkigt det hör inte hemma här det finns och det gör ont, men livet går vidare och jag hoppas att det en dag ska bli bra.


Stor kram till min syster och bror som finns där med mig och till min älskade Tupp!


Nu ska jag sova! Och ladda för en nydag med mässa:-)

Kram Anna-Lena

P.S
Kom ihåg att allt det gör gjort och sagt var av kärlek även om det kan vara svårt att förstå idag!
Älskar er! Puss

2 kommentarer:

Cicci sa...

Så mysigt att se dig på mässan. Hann dock inte växla några ord tyvärr.
Kramiz

Anonym sa...

Kram på dig vånnen du gjorde helt rätt, glöm inte det. Massor av kramar till dig och de dina. Du vet vem ;)