måndag, september 14, 2009

Måndag 14/9 1 månad idag...

Idag var det måndag då!

Igår åkte Håkan och som vanligt blir det lite vakum när han gör det... denna gången mer än vanligt.

Idag är det 1 månad sedan det otänkbara hände, kan inte förstå att dessa veckor flugit förbi så snabbt! Igår grät jag ikapp det som varit innestängt de sisat två veckorna, skönt men jobbigt! Men det är bara att ta sig fram bit för bit så blir det bättre.

På onsdag ska jag på återbesök och räffa doktorn, ska bli skönt och så ska jag få svar på obduktionen, jag hoppas så att de hittat något så att man kan förstå varför!




Har pysslat en hel del i helgen, skön terapi! i fredags blev det ett kort till Svärfars barndoms kamrat som fyller 80 år.

Stämpel: Stämpelboden
Papper: Cardstockwarehouse, Prima
Dekortaioner: Bokstäver- Hedi Swapp, etiketter KC Kompanie, snöre Creative Impression.


Nu ska jag äta frukost och ladda för att ge mig ut på fotografering! Fick ett samtal igår och idag blir det således fotografering. SKOJ!!! Få se vad jag ska hitta på:-)
Bild bevis kommer kanske ikväll!

Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: