fredag, september 25, 2009

Mot Göteborg

Jag har fått jobb :-)

Jag har fått ett vikariat som syfröken och det är så skoj! Mycket att hålla reda på men skoj. Men hjälp vad trött jag är och vad lite man hinner!

Jag hade ju alla dessa underbara planerna för vad jag skulle göra med min nya rolig vikkompis Ultimate Pro. Men inte har jag orkat det inte.

Men det kan ju bero på att jag lagt de få timmarna jag har haft över på kvällarna på Doktor Sheppard och Greys Anatomi. SSäsong 2 är nu färdig tittad:-)

Men i helgen blir det inte nå TV då blir det mässa i Göteborg/Partille. SKa bli så skoj, och jag hoppas på lite sömn i bilen då jag var uppe och städade klart till SENT i natt.

Ha en trevlig helg på er det ska jag i alla fall försöka ha:-)

Kramis Anna-Lena

3 kommentarer:

Cicci sa...

GRATTIS! Äntligen lite glada nyheter. Hoppas att du inte tar helt slut av allt nytt.
Ha det bäst i Gbg.
Kramiz

Lisa-InkyWings sa...

Intressanta YouTube-filmer!
http://www.youtube.com/watch?v=sqMI72jsXRQ

"Confessions of a photographer"

Tror det är typ 8 filmer totalt.

Lisa-InkyWings sa...

Jag vill hit! :-)

http://www.fotomassan.se/common/category.aspx?id=9199

Ja, ja, kommentarsterrorieserar lite då jag sitter på datorn utan e-mail. ;-)