måndag, januari 04, 2010

Coola nyheter och massor av Tutorials

Jag har de senaste veckorna fallit TOTALT för Glimmer Mist!

Kan ju bero på att jag redan är ett TOTALT hängivet fan till Heidi Swapp som nu gått samman med detta företag;-)

Hur som har hängt på deras blogg ett tag och idag släppte de en massa nyheter till CHA mässan om 3 veckor. De har även skapat en underbar Tutorialblogg med massor av underbara tips, så skynda dit och njut:-)

http://mytatteredangels.com/educators/


Gissa vilka jag tänker ta ett besök hos på mässan om tre veckor.

Nu ska jag sova KRAM Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde att du skulle åka om 2 veckor det gör i alla fall vi andra. Kram Katarina

Scraphönan sa...

JA nog åker jag om 2 veckor allt men det var´ju 3 veckor (-1 dag) till mässa igår;-)