tisdag, januari 05, 2010

Ligger däckad idag!



Hade tänkt att jag skulle fota av några nya LO:er som jag gjort under mellandagarna här men min kamera ville inte, batterierna gav upp. Måste verkligen se till att fixa detta med batterierna till USA, och det är om 3 veckor, -Ja Katarina jag har koll på det tror jag ;-).
Imorgon är det 2 veckor till vi åker, och om 2½ (nästan 3) veckor börjar CHA. Kan forfarande inte fatta att jag ska dit!
Idag ligger jag i soffan och fryser. Ute är det -20 och jag eldar för fullt och försöker håll ahuvudvärken borta. Har en ilsken migrän idag så det är skönt att ta det lugnt!
Nu ska jag gå och fiska upp en blöt unge ur badkaret, hoppas hennes ilska runnit av i vattnet, för Prinsesan är inte lätt att tass med idag!!! (Ärligen ganska billig emellanåt)
Kram så hoppas jag på att kameran funkar bättre imorgon;-)
Kram Anna-Lena









1 kommentar:

Cicci sa...

Vilken vacker LO!
Kramiz