måndag, oktober 27, 2008

Hemma

Ja nu så är jag återigen hemma i Laknäs och jag håller så sakteliga på att återhämta mig. Bilder från mässan kommer, men jag glömde kameran i mässhallen och jag måste hämta den från Lisa som var så snäll och tog den med hem :-) (Tackar för det).

Var så skoj att få komma och bo hos mina systersöner, känns lite konstigt bara att de är så stora att de har egen lägenhet, mina små pojkar...


Arvid berätta nu för alla vad han varit ute på, och Kalle Anka är nu förtiden ett väl använt ord här hemma. Listan över nya idoler har även den växt och innefattar numera två hockeyspelare i Munkfors. Så morgon dagen på fritids lär nog gå åt att berätta alla historier från resan:-)





Nu ska jag packa upp pysselväskorna från Karlstad och även se om jag får tid att testa min nya kompis som flyttade med mig hem till Laknäs i helgen ;-)


Gissa om jag ska ha skoj. Rapport kommer senare:-)


Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lär mig - lär mig!!! ;-DDDD

Naomi sa...

stort grattis till nya leksaken får jag väl säga!!! Vad kul!!! ska hålla utkik vad du hittar på med den!
kram