fredag, maj 15, 2009

Engströms underbara stämplar

Jag är inne i ett riktigt Kort flowe just nu. Jag älskar att sitta och pilla med mina kort och försöka få till detaljer och lära mig måla på nya sätt.

Just nu är det Promarkers och MPC teknik som gäller här hemma:-)

Sedan har jag börjat leka loss med min underbara Cricut Expression maskin. Har kommit på att det är perfekt att göra ett gäng med utskura detaljer, texter papper att ha lätt till hands när jag pysslar.

Idag är jag hemma och Vabbar igen och jag ska passa på att förbereda lite papper i Cricuten till helgens underbara pysselträff i Morkarla. ÅÅÅ vad jag längtar!

Detta kortet gjorde jag förra veckan just av lite Cricut utskurna detalj papper. Samt min nya favvis Dies till Cuttlebugen, 37-1215 Sliders. Dessa kan varieras i det oändliga och är perfekt att ha små texter eller små dekorationer på:-)

Stämpeln är Engströms egna stämplar som släpptes på Mässan i Avesta, älskar denna söta lilla dam!



Hmmm ser ni något tydligt mönster jag har fastnat i.... så här ser alla mina blommor ut just nu.

Här är nya favvis diesen, 37-1215 Sliders


Nu ska jag ta en svängom med damsugaren innan jag får börja packa inför morgon dagens härliga pyssel.
Kramis Anna-Lena

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Tack för igår, det var en trevlig dag!
Hoppas ni hade lika trevligt vid ert bord som vi hade vid vårt...och lite synd kanske att man inte blandar sig mer så man lär känna nya människor.
Hade gärna pratat mer med dig ;0)
Ses i Leksand i sommar.
Kram