tisdag, maj 05, 2009

Mera Skapar Glädje

Här kommer ytterligare ett gäng LO:er först ut är en LO som var tänkt att vara med på Stellas poängtävling men jag hade inga batterin i kameran så det blev inget.


Denna LO är gjorp på ett av Primas underbara vit/svarta glittriga papper. JAg har färgat in swirlarna med mina Powder Puff dynor.

Hos House of 3 delade de ut dessa paril blad i påskas och jag laddade hem dem och skrev ut dem och skapade denna vår LO, på Hilma. Är en av mina älsklings LO:er just nu, blir så glad när jag tittar på den.


Denna LO, gjorde jag när vi körde en skiss utmaning hemma hos Lisa/Inkywings när vi körde en tjejträff. Ännu en av mina kära bilder på den lille Albin som är så stor nu...

Nu ska jag sätta mig vid pysselbordet en sväng och hoppas att jag kan tränga bort den jobbiga huvudvärken som sitter i fortfarande:-(
Kramis


2 kommentarer:

Åsa aká Scraphorse sa...

OJ så produktiv du varit!! Lika vackert o inspirerande som vanligt. Hoppas ni har det bra därhemma, ses snart!
Kram Åsa

Cicci sa...

Men wow! Så otroligt fina LOs.Jag önskar att jag också kunde komma till skott med LOs. Blir så makalöst inspirerad av dig.
Kramiz