fredag, januari 18, 2008

En massa scrappat

Har äntligen fotat av lite LO:er men ljuset är ju så kasst, endera är det så mulet att det ser helkasst ut eller så lyser solen så starkt att det blir skuggor. VILL HA EN SCANNER!!!


Här kommer lite av årets samt några av decembers LO:er. Några jag har gjort kan jag inte visas för de är inskickade till lite tävlingar etc.

Får be om ursäkt för fotokvaliten LO.erna känns helt misslyckade när jag ser dem avfotade.










































Ni har väl testat GRUNGEBOARD??? Om inte skynda till Inkywings och kolla in hon har hemma.
Här har jag färgar in dels med Krackelerings färg och dels med vanlig akrylfärg och med distressdynorna.

Jag är tokkär i dessa Grungeboard.















Dekoratin av Grungeboard med inspiration av Tim Holtz .























































































































Efter skiss på Peterlinas cybercrop, men jag han aldrig klar i tid för att lämna in den.










Som ni kanske märker så har jag snöat in på spets. HAr dte med på det mesta jag gör just nu, det och Grungeboard.

Kram nu ska jag lägga Verner och Hilma och sedan ska jag och Arvid mysa till Lets Dance.

Imorgon håller vi tummarna för att Mia är frisk och kommer och pysslar och sover över så att vi får dricka lite rödvin och pyssla och mysa.

Håkan jobbar helg och är borta så det känns lite trist. Men Mia lyser upp min helg!

Kramis i morgon kommer det lite Cybercrop alster som ska laddas upp. Väntar bara på lite ljusare tider;-)
Kram Anna-Lena

2 kommentarer:

Cattis sa...

Ååååå vill oxå komma hem till dig och pyssla och dricka rödvin!!! ;o)

Helt underbara och inspirerande alster har du gjort!

Kram/Cattis


http://kathis.blogg.se/

Emma sa...

Oj, oj oj, vad mycket du scrappat!! Shit! Så mycket snyggt också! Vad snyggt grungeboard blir, har nog inte riktigt förstått mig på det än... men nu blir jag ju riktigt sugen på att testa!!