söndag, januari 20, 2008

Kortskiss





















Måste ju visa att jag gjort ett kort nu i kväll med:-) Har lekt lite med mina Tim Holtz stämplar som är så underbara men jag är inte helt haj på dem ännu, känner att jag behöver öva för at tfå till det. Det blir ju liksom ett helt annat tänk än när man målar typ hÄnglarna...





Det är Kicki/Sannasmamma som gjort en inspirations blogg Kreativarum och där hittade jag denna roliga skiss:-)

Nu ska jag ta och lägga mig, det är ju hyffsat tidigt för at tvara mig;-) har sovit så illa några nätter. Hilma sover dåligt och vaknar ofta, jag saknar Håkan, vi har alla varit förkylda, samt så såg jag idag att det var fullmåne!

Nej till sängen! Imorgon hoppas jag att mina barn kan gå på dagis ALLIHOPA!!! För jag ska börja skolan tjihii tjohooo.

Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: