söndag, januari 20, 2008

Jag är hopplös!!!

Vad gör man när man är AP TRÖTT och får barnen att somna vid klockan 21 en lördagkväll, och man inser att det nu är tyst och tomt i hela huset???

Jo man BORDE gå och lägga sig!!!

MEN INTE JAG!!! JAg kokar en kanna kaffe och dricker snabbt tre koppar starkt kaffe så att jag genast får lite ny energi och sedan kavlar jag upp ärmarna och sätter igång och skapar!

För är det något jag älskar mer ån sömn så är det att få skapa ostört, och då hellst på sena natt timmen!

Men jag lär ju få sota för det imorgon bitti, för Verner brukar ju inte sova länge han inte! Fast han har äntligen lärt sig att sätta på Bollibompa själv. Tyvärr har han fått en olat med att han gärna (läs SKA HA) vill ha en flaska Oboy på morgonen och den gör han ju då inte själv utan han TJATAR tills man blir galen och måste gå upp!

Och jag är ingen snäll och vänlig mamma/människa på mornarna utan jag har ett uruselt humör! Stackars barn de kommer säkert att behöva gå i terapi i framtiden, då de minns sin galna och ilskna morgonmamma.

NEj nu ska jag sova lite, imorgon har jag en hel hög med LO:er till Cybercropen att ladda upp, samt ett alter projekt. Sedanhoppas jag att jag hinner med lite pyssel till under dagen.

Godnatt mina vänner, vilka ni nu är som är här och läser ,ja några vet jag ju vilka ni är som är in här;-) ! KRAM/ Anna-Lena

Inga kommentarer: