söndag, januari 13, 2008

Mitt fönster idag och mitt favorit rum



Två av utmaningarna på Allt om Scrap är att visa hur det ser ut genom ditt fönster idag.




Så här ser Siljan ut från mitt fönster idag. Det är -2 och solsken och klarblå himmel. Så härligt!


Det är vid detta fönster jag sitter och scrappar det är så underbart!






















Mitt favorit rum, ja det är nog rummet där jag fotat ifrån. Vårat vardagsrum för det är där jag sitter och pysslar för jämnan. Jag är inte så glad i det inrednings mässigt utan det stämmer inte alls med hur jag vill ha det. Men jag vet att vi ska bygga om innom 5 år så det känns ju bra.


När vi sedan byggt ut får jag ett eget pysselrum i andra ändan av huset men även där får jag samma utsikt.



2 kommentarer:

Emma sa...

Det var ingen dålig utsikt!! Blir lite avis :o)

Lycka till i skolan du med! Vad ska du läsa för något?

Kram
Emma

MissMian sa...

Vilken underbar utsikt att bli inspirerad av!!!