onsdag, juli 09, 2008

Kreativiteten sprudlar

Här i LAknäs sprudlar inspirationen sedan förra helgens Mässa, och när jag såg beskrivningen på Craft TV Weekly av en filefolder låda då var jag tvungen att testa på en gång!








Material: Prima Papper. Cardstock Warehouse, Prima blommor. Halvpärlorna kommer från Robins Nest. Fjäril/Cuttelbug. (Allt material finns hos Engtröms Artstudio).
Innuti har jag tänkt göra små kort som med bilder från min trädgård. Så håll utkik jag ska försöka få klart dem i kväll och imorgon;-)
Håller på at fila på en svensk beskrivning av hur du gör denna, men då jag måste göra en till samtidigt så jag kan fota av det hela så kommer det ;-)
Nu ska jag fixa middag sedan är det en kvälls fisketur med pojkarna som står på tur. Sedan ska jag pyysla när de somnat:-)
Kram Anna-Lena


12 kommentarer:

Anonym sa...

Waow, den har är hur fin som helst.. vill gärna ha beskrivningen till den :~D

Helena sa...

Super snygg.

Anonym sa...

Jättefin!

Anonym sa...

*wow* jättefin! Något sådant där skulle jag vilja göra... :)

Anonym sa...

den är helt underbar, om möjligt ännu bättre in IRL. Kram mia

Cath. sa...

Å, vilken fin!!!

Pyssellina sa...

Håller med de andra, jättefin. Väntar med på en beskrivning.

Millas blogg sa...

Vad otroligt fin den blev. Vad du är gullig som tänker göra en beskrivning!

chalin sa...

Oh, så snyggt.
Kika in hos mig, du är utmanad ;0)

Anonym sa...

WOW! Vad läcker!
Vilken bra sida du hittade den på! Det finns ju en massa bra tips! TACK!
//camile

Anonym sa...

WOW!! den är super fin!!!

Anonym sa...

Verkligen en superfin "låda"!

väntar med spänning på svensk beskrivning :)