lördag, november 22, 2008

Dalapysslingen

Helgen går i pysslingens tecken. I morgon är det för 7:e gången dax för att pyssla tillsammans och det ska bli så skoj!

Jag har som vanligt packat alldeles för mycket saker, kan ju aldrig lära mig.... Men jag vet ju inte vad jag kommer att behöva *skratt*

Barnen är utlånade och jag är ensam hemma, så skönt. Ska sova ordentligt nu. Typiskt bara att jag inte hade packat klart när jag kom hem, utan nu när klockan är över 01 då är jag klar att krypa till sängs. Men jag har i alla fall sovmorgon till 08:00 i morgon.

Och ingen Lumsa som ska ha välling klockan 6... JIIIIIPPPPIIII

Nej godnatt och så får vi se på måndag vad jag lyckats skapat undre helgen:-)

Kramis Anna-Lena

P.S KAn ju visa två till kort från Stämpelstafetten, det första gick till final . Jippi så glad jag vart.
Utmnaing 5 - Använd 3 stämplar


Utmaning 6 - Gör ett julkort i de klassiska röda och gröna färgerna

3 kommentarer:

Cicci sa...

Wow vilka kort. Så effekt fulla. Favoriten blir nog ändå det översta.
Kramiz

Anonym sa...

Åh du milde vad jag hade velat vart uppe hos dej i helgen, hur mycket kan du aldrig ana, men...det var ju en himla tur, att jag inte hade anmält mej, eftersom det är/har varit fullt ståhej med husförsäljning.
Hoppa att din helg har varit superbra.

Kram

PS
Under inlägget "vårt hem, att tag till, iallafall" så finns det en länk till annonsen på vårt hus, om du vill se hur vi bor.
Den finns väl kvar t.o.m. tisdag, iallafall, sen ska vi väl hoppas på att vi har nog många intresserade.

Anonym sa...

Ditt kort till utmaning 5 stämplar är super!