tisdag, november 25, 2008

Sovit i kapp

Idag har jag sovit!
Efter en 3:e natt med blåst och så sällskap i sängen av två snurrandes vildar, ja då var jag ganska slut i morse. Så jag körde till dagis, hem igen och tog en kopp te sedan dropg jag täcket över huvet och SOV! i 3½ timme. Jisses så skönt det var!

Nu så ska jag röja undan det jag skulle ha gjort på dagen men det gör inte mig så mycket, sedan ska jag komma isäng i tid, för i natt blåser det inte lika mycket JIPPI!

Här är mitt bidrag till Scrapopol tävlingen på Scrappa forumet. Jag har tolkat en skiss på Ismaki, nämligen denna:



Och detta är min tolkning.
Jag gjorde den på under helgens Dalapyssling. Mera LO:er från helgen kommer bara jag hinner fota när det är lite ljusare. Det blev faktiskt 10 hela lO:er skapade under helgen, och det var så skoj!
Nu ska jag gå och städa vidare bland mina pysselsaker.
Kram Anna-Lena

Inga kommentarer: