måndag, november 17, 2008

Ny vecka och måndag

Ja då var det måndag igen! Kan inte förstå vart veckorna tar vägen. Denna vecka blir det brödbak och till helgen Dalapysslingen jippii. Ska bli så skoj. Några bitar som måste lösas först bara men det ska nog gå det med....


Här kommer mitt kort i utmnaing 4. Och det gällde att tolka en skiss, och dett ablev mitt kort.

Har faktiskt lyckats scrappa 3 LO:er i helgen. Riktigt skönt att bara sitta ner och ta de papper man känner för och bara skapa. Ska fota dem innen det blir mörkt så kanske de dyker upp innan eller i kväll;-)
Och det har varit bra för helgen har varit jobbig med fruktans värd huvudvär och yrsel, men jag vet ju att det blir bättre så det är bara att bita ihop. Och när jag pysslar så glömmer jag att känna efter hur jag mår, så det är ju bra.
Nu ska jag dricka kaffe och ladda för att hämta hem vildarna. Sedan ska jag se om vi kan göra ett ryck och få lite julkort gjorda, börjar känna paniken komma krypandes, det är ju en del som ska göras och håller jag detta tempo så är de inte klara förräns till midsommar *skratt*
Kram Anna-Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh! Underbart julkort! Du har väl min adress? ;)

Kramis!

Anonym sa...

Hej!!!
"viskar"...törs man komma på besök här nu???
Det var lite eldfängt i fredags =)
Jag kunde int låta bli att garva när jag läste, för jag såg dej framför mej, men jag vet ju att det är allt annat än skrattretande när man är mitt uppe i sånt där kaos, och så jävla typiskt, att det blir så, när dagen börjar fel.

Jag vet ju hur det brukar vara i "lånebarnas" familj, ocj ändå så är det minsta där man lägger honom, fortfarande, men det räcker med dom äldsta huliganerna..puh...och dom utsätter vi oss för att bli granne med!!
Nä skämt åsido, dom är goa också, även om det är ett dj..la liv ibland, milt uttryckt!!!

Ha det gott, gumman, och hälsa guben och ungarna.
Kram

Marie sa...

Underbar tomte...