söndag, januari 07, 2007

JAg hänger på trenden!

Ja trenden att blogga om sin vikt:-)

JAg vet inte hur många gånger jag har försökt att gå ner med hjälp av viktväktarna, senast var nog 2003 när jag fortfarade ammade Verner, då fick jag äta massor och viktenbara rasade av mig men som vanligt så höll det sig bara i 8 veckor. Nu ska det väl kunna gå bättre, för förutättningarna är ju bättre!

Jag är för snål jag har hela programmet sedan jag köpte en brevkurs 2003 så jag kör efter den, men jag är inte ensam. Håkan kör med mig, han behöver oxå gå ner minst 10 kg. Och jag ja jag behöver och vill väl hellst gå ner ca 20...

Så i morgon med Mail peppning av min svägerska och henns mamma och med Håkan vid min sida är det Point som gäller!

Och pyssel då, blir det någor sådant? Jo då, imorgon börjar mina Workshops igen det ska bli så skönt. Hela våren är det workshops i Hobbyverkstan i Laknäs 18-21. 50 kr/ggr samt möjlighet att köpa ett materialkit för 50 kr. Så imorgon ska jag pyssla JIIIIHAAAAAAA!

Jag har en sådan scrapabstinens så det är hemskt. Du Mia det är synd att vi inte bor närmare varandra då hade vi kunnat sussat ihop våra sjukabarn och pysslat tillsammans medans de var sjuka:-)

Ja sukstugan fortsätter här hemma. Nu är jag fundersam på om det kan vara vattkoppor på gång. Verner har mystiska utslag på ryggen tror att det kan vara det men det bör visa sig under morgondagen om det blir blåsor på dem.

Nu ska vi ta en still akvälls mys med lite ost och ex. Imorgon är en annan dag då räknar vi kexen oxå:-)

Kramis ANnna-Lena

Inga kommentarer: