onsdag, januari 10, 2007

Jag är inte dyslektiker

Utan jag har bara en in i h-vete dum dator just nu. En påminnelse om att inte virusskyddet är uppdaterat blinkar konstant upp och då försvinner det lite bokstäver på vägen... Hmm vi måste rensa hårddisken och installera ett nytt virusprogram, men till dess så får jag små hjärnblöningar varje dag på detta blinkande.

Sedan är man ju lite för lat för att läsa igenom det man just skrev och inser att fan hur skriver jag...

Suck!

Har fått höra att det är problem att lämna komentarer??? Jag har nu gjort några ändringar så kolla gärna igen om det går att komentera nu! Skoj att se vilka som tittar förbi:-)

Fick massor gjort i måndags kväll, tack Pernilla och Anneli för att ni kom och höll mig sällskap. Hela 4 LO:er blev det men tyvärr inget jag kan visa än de ska nämligen med till en tävling hade jag tänkt. Nu ska jag ta och koka lite kaffe och se om jag hittar något som inte är så pointsrikt at sätta tänderna i, mitt största problem just nu är att socker abstinensen är fruktansvärd, och då menar jag totalt vedervärdigt. JAG ÄLSKAR GOOOODIS! snyft men det kan man juinte äta varje dag för då ser man ju ut som jag gör idag:-) *Fniss*

Nej nu ska jag fokusera på att på lördag får jag unna mig lite godis mms!

Kram Anna.-Lena

1 kommentar: