måndag, januari 15, 2007

Ryggont och pyssel sugen

Ja då var det måndag och jag har pysslat i helgen:-) Men inget som jag kan visa lite trist känns det faktiskt. Jag har till och med pysslat så strängt att jag i dag ser ut som en krokig gammal gumma...

Det är faktiskt en farlig hobby vi håller på med! Men det beror ju mest på att man måste släpa med sig så in i bängen med papper varendagång man ska någonstans och pyssla. Har lyft en väska lite felaktigt känns det som, så igår går jag lite smått dubbelvikt:-)

Håller på att rita på ritningarna till våran utbyggnad för fullt och det är skoj vill jag lova. Vi ska om allt blir som det är tänkt, bygga om det befintliga garaget till min egna lilla scrap atelje, JIIIHAAAAA! Den kommer då att ligga i anslutning till huset och jag kan sätta mig och pyssla på kvällar och stunder som blir över. Det ska nog även bli lite platts att hålla lite kurser och lite webbutik.

Men nu till det trista... denna delen av huset kommer ju inte att byggas fööräns om 2-3 år... hmm undra om man kan lirka till sig en varmboning av garaget innan hmm undra vad jag måste muta mannen med.. :-)

I kväll ska det pysslas, Mia kommer och Pernilla åå så skoj. Jag hár en riktigtoppen vecka framför mig. I kväll Work Shop och på lördag en heldag med Karro och förhoppningsvis Lisa jag hoppas att du kan komma ifrån.

Och nu ska jag nog ta mig en pysselstund till, Verner är hemm amed feber idag och Hilma sover och pysselväskan tår i hallen sedan min tur till Lisa igår, hmmm jo det blir kaffe och en scrapstund.

Kram på Er Anna-Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Pyssla lugnt vännen!! ;-)