fredag, januari 19, 2007

Äntligen lite jag kanvisa upp!

Har under några veckor jobbat stenhårt med den stora tävlingen i Scrapbooking -mm. Men nu har jag skapat lite som inte är för tävlingen, så nu kah jag visa upp lite nytt.
Jag har jobbat undan lite gamla härliga snökort från förra vintern.

I helgen blir det Scrapping av. På lördag morgon kommer Karro och Lisa (hoppas jag) Och även så hoppas jag på att Mia kommer ifrån, det är alltid lika inpirerande att få scrappa med goa vänner runt omkring sig:-)







Nu ska jag och Verner och Hilma försöka rja undan lite här hemma, kaninte förstå att det kan gro igen så snabbt...
Längtar efter störe utrymme, och efter att få mitt pysselmecka hemma. Men nu finns planerna och drömmarna sanrt på en bygglovsansökan och det är ju ett steg närmare i alla fall. Och även om inte Håkan kan förstå det så är det mycket roligare att drömma och leta färger och tapeter till pysselrum och kök än att leta takstolar och limträbalkar. Men någon måste ju få till det invändiga med:-)
Kramis Anna-Lena

Inga kommentarer: